Main Search
Forum  Strona G│ˇwna
 
 
FAQ Members Groups Profile Private Messages

przestalem chyba wierzyc w pomoc, w ludzi, w obietnice..

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona G│ˇwna -> Pakiety oprogramowania matematycznego
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 693
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Nie 12:05, 06 Kwi 2014    Temat postu: przestalem chyba wierzyc w pomoc, w ludzi, w obietnice..

Klasyczny układ:
[link widoczny dla zalogowanych]
taki dziwny stan Przeciez nie jest powiedziane, ┼╝e masz wyschn─ů─ç na wi├│r
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i najwa┼╝niejsze dokumenty, czyli karta ci─ů┼╝y, ostatnie usg, wyniki bada┼ä, grupa krwi. [link widoczny dla zalogowanych] Pierwsze co to zd─Öbia┼éam i tak le┼╝─ůc w ┼é├│┼╝ku przez jakie┼Ť ok pi─Öciu minut (mo┼╝e wi─Öcej) wsta┼éam i zapali┼éam ┼Ťwiat┼éo i chcia┼éam si─Ö go pozby─ç ale strach by┼é tak ogromny ┼╝e nie wiedzia┼éam si─Ö do tego zabra─ç.
Bułka ma 70, brakuł nie ma nawet 15. jak wam sie cos skojarzy albo znajdziecie pleaseeeeeee wyslac prosze [link widoczny dla zalogowanych] czesc dziewczyny! julii nawet ciebie nie ma jak to? przel;icznik rozmiarów..tak na wszelki wypadek... [link widoczny dla zalogowanych]
Dzi─Ökuje za jakiekolwiek odpowiedzi, ale b┼éagam niech kto┼Ť mi powie czy zdrada mo┼╝e by─ç powodem uniewa┼╝nienia Mo┼╝na doda─ç mi─Öska z roso┼éu i syc─ůcy obiad gotowy! gggg czy Ty mieszkasz w stanach? jakbym takie mial to ciagle bym sie nimi bawil dzia┼éa ale minimalnie. S┼éysza┼éam ┼╝e utrzymuje si─Ö 5,6lat a potem zanika. Namawiam mojego Mi┼Ťka, ale co┼Ť opornie to wychodzi, mo┼╝e jak zobaczy m├│j kaloryfer te┼╝ si─Ö przekona
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
- dlatego nie ku┼Ťcie si─Ö na oferty zakup├│w zbiorowych - gdy┼╝ tam nie wa┼╝ny jest efekt, ale masa ludzi, kt├│rych trzeba obs┼éu┼╝y─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

cholera a ja nie polecam Profesjonalnego Studia Urody na Karmelickiej.Zajmowa┼é si─Ö mn─ů taki m─Ö┼╝czyzna (nie pami─Ötam imienia),dobra┼é mi kolor-ale niestety nie wyszed┼é taki jak powinien (chociaz zapewnial mnie ze swietny) .mam rudawy odcie┼ä w┼éos├│w a chcia┼éam tylko rozja┼Ťni─ç je.Zap┼éaci┼éam kupe kasy (280) i ju┼╝ wi─Öcej tam nie p├│jde.Wybieram si─Ö teraz do AK.KK Studio na Garbarska.Oby tam poszlo lepiej
[link widoczny dla zalogowanych]
ci─ů┼╝y i z w┼éasnej inicjatywy zrobi┼éam badania na toksoplazmoz─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

to jest do wypicia, powiedzialabym ze calkiem smaczne [link widoczny dla zalogowanych] my┼Ťl─Ö niestety, ┼╝e faktycznie to indywidualne predyspozycje Nie mniej, prosi┼éabym aby┼Ť zapyta┼éa, gdy b─Ödziesz na wizycie kontrolnej, jak to jest z korekt─ů, czy mo┼╝na oczekiwa─ç darmowego dostrzykni─Öcia gdy nie wida─ç efektu - oczywi┼Ťcie je┼Ťli nadarzy si─Ö okazja, bo najwa┼╝niejsze, by┼Ť Ty wysz┼éa tym razem zadowolona...
Torbiele - najpro┼Ťciej m├│wi─ůc - powstaj─ů przy jajeczkowaniu; bardzo ch─Ötnie skorzystam z tych tekst├│w, wielkie dzi─Öki! Bra┼éam tylko miesi─ůc,czyli miesi─ůc temu jak posz┼éam na USG i da┼éam GIN wyniki z PRL kt├│re robi┼éam w 5 dc.i na USG nie by┼éo wida─ç dojrzewaj─ůcych p─Öcherzyk├│w...po miesi─ůcu jak pos┼╝┼éam zrobi─ç PRL to wysz┼éo,┼╝e zmala┼éo czterokrotnie z 33 ng/ml na 8,3ng/ml... Siemka wszystkim.Co si─Ö sta┼éo ┼╝e nie piszecie .Pewnie to sprawa ┼╝ywca -przepracowani jeste┼Ťcie.Ja ledwo pi─ůtek i sobot─Ö przetrwa┼éem to by┼é koszmar.Zywa co si─Ö sta┼éo z kukuryku-pewnie ┼╝ywiec zawali┼é j─ů robot─ů!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!. Zaj**iste masa┼╝e, zaj**iste masa┼╝ystki .... [link widoczny dla zalogowanych]
Ja ostatnio bardzo polubi┼éam kosmetyki serii Selective Professional,a dok┼éadniej szampon Vigour k├│ry ma naprawd─Ö niesamowite dzia┼éanie. jednak sie pomyli┼éam, poniewa┼╝ ┼Ťcie┼éa mnie na kr├│tko. Po wstrzyknieciu aquamidu nie wolno nigdy juz poda─ç w to miejsce innego wype┼éniacza. Wiecie co mamusie, mo┼╝e spotkajmy si─Ö w Bia┼éym i po prostu p├│jd┼║my sobie na browarka? przed okresem przygotowawczym zrob sobie badania (morfologie krwi) i zrob je pierwszego i ostatniego dnia g┼éodowki. O czym marz─ů faceci podoba mnie sie az dopoki sie nie skonczy?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Idealne balejage i farbowanie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Posluchajcie Berlinki,bo wie,co mowi:Turkow ma na codzien,tak jak i ja.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Czy to nie za wczesnie na usg? [link widoczny dla zalogowanych] mała korekta...
czy jakos tak jest rewelacyjna I wogle uwielbiam te stre przeboje.To nie to co teraz.Nuda bije zkazdego utworu po jakims czasie.A te mi sie nie nudza juz wiele wiele lat i nienzudza Znaczy si─Ö oczywi┼Ťcie tylko jednej, no ale wiecie ile jest uczynnych facet├│w? ju┼╝ Ryba wyci─ůgne┼éa konsekwencje z tego typu wpis├│w. gg 6466640 to wszystko jest do┼Ť─ç istotne. [link widoczny dla zalogowanych]
Jedynie nienajlepsz─ů budow─Ö cia┼éa, bez wci─Öcia w talii, szczup┼ée nogi, za szczup┼ée, dosy─ç proste, ma┼éa pupa, a na g├│rze kobiecy biust i grubsze ramiona ( nie myli─ç z grubymi). dzis zwymiotowalam tylko jeden raz :] jest lepiej , zauwazylam ze zygam jak mam zly humor. Nie warto sie narazac na tego typu problemy swiadomie, poza tym glodowka z przygotowaniem i koniecznie z lewatywami daje o wiele lepsze wyniki.Inaczej przeprowadzona nie odniesie takich skutkow i jak sie juz przemeczysz to stwierdzisz,ze nie bylo warto wogole tego robic.Chcialam na to Ci zwrocic uwage zebys nie ciagnela tych dni na samej kawie i dodajac slodzik do herbaty czy innego napoju bo tylko Ciebie szkoda,Twojego zdrowia. I TAK SOBIE MY┼ÜL─ś, ┼╗E TO BY┼ü INTERES MOJEGO ┼╗YCIA..BO PRZEZ TEN ROK WYDA┼üABYM MN├ôSTWO PIENI─śDZY NA SZAMPONY..PRZY MOJEJ CZ─śSTOTLIWO┼ÜCI MYCIA G┼üOWY..A EFEKT├ôW NIE MIA┼üABYM NA PEWNO TAKICH JAKIE OSI─äGN─ś┼üAM. to typ kanapowca Moje marzenie to 54 ale kazda utrata wagi i oponki to bedzie sukces. zapragn─Öli ze mnie zrobi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Odstaj─ůce kosmyki (mam pocieniowane w┼éosy i czasem jaki┼Ť odstaje) wywyijam prostownic─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
Kinga, a czy zasady przyznawania wizy sa mniej wiecej takie same jak do Stanow?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

W końcu liczy się figura, proporcje ciała. [link widoczny dla zalogowanych] To jeszcze ja...w odpowiedzi na pytanie o lekarzy w Krakowie, mogę polecić dermatologa estetycznego, wiem że robi wiele tego typu zabiegów (pow.
gynalgin pom├│g┼é!! Czemu akurat mieliby sciagac kogos z Polski? Ja dzis zaczynam piaty dzien diety. Mia┼éam farbowane wlosy, ale w mi─Ödzy czasie przysz┼éa jej kole┼╝anka i ni─ů sie zaj─Ö┼éa a kaza┼éa dwom praktykantkom wmasowywa─ç mi farb─Ö we w┼éosy. sama nie wiem ale wiem jedno jestem sama i jest mi z tym bardzo ┼║le T─Öskie bardzo ... [link widoczny dla zalogowanych]
poza tym bardzo ladna jest Iwona Radziszewska, chociaz sprawia wrazenie wynioslek i zimniej. Hej dziewczyny!!! dziewczyny mam takie pytanie. Ja musze poczekac jeszcze kilka dni i zaczne kolejna Nie jestem rasistka,nie mam do nikogo uprzedzen,ale zachowanie wielu z nich jest przerazajace. [link widoczny dla zalogowanych] alam-od-dody-w-twarz/ - trwalosci tego co mam na paznokciach, bo jestem brojaca istotka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona G│ˇwna -> Pakiety oprogramowania matematycznego Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach
Back to Top              
fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Jenova Template © digital-delusion.com
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Regulamin