Main Search
Forum  Strona Gwna
 
 
FAQ Members Groups Profile Private Messages

Będę próbowała ich (lekarzy) przekonać.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Gwna -> Pakiety oprogramowania matematycznego
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 693
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: Czw 9:41, 10 Kwi 2014    Temat postu: Będę próbowała ich (lekarzy) przekonać.

Witam.
[link widoczny dla zalogowanych]
A ja uważam, że kiedyś była łudzącą podobna do Matki.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jeszcze !!!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] brzuch płaski.
Dodatkowo upinam piękne fryzury - to dla tych Pań które nie lubią tracić czasu. Czy chodzi Ci o coś takiego??? wiek 25 lat Lekarz który miał mnie operowac kazał mi ten wynik zabrac ze sobą. Rodziła moja koleżanka.Klinika okey,czyściutko,milutko,telewizorek w pokoju.Ale za ten luksus zapłaciszok1200-1500zł [link widoczny dla zalogowanych]
Jedziesz przez agencje moze? Jednak dziewczyny to szybciej zaczynają mój syn starszy o rok, ale wydaje mi się że on trzyma raczej z chłopakami, piłka, komputer, koleżanki ma, na dyskoteki chodzi, ale jeszcze nie słyszałam żeby do jednej konkretnie wzdychał. Spowodu zbyt dużego zadłużenia Szefowej. tak, jestem chora na bulimię, a skoro jestem chora muszę się wyleczyć. Na samym początku farbowałam się tylko na ciemno, potem odbiło mi na rudości. nie, nie jestem. Borykam się z tym problemem od ok 5 l zebrałem bagaż doświatczeń , chętnie się nimi podziele bo wiem co to ból i nie przespane noce.
[link widoczny dla zalogowanych]
Obiad (obiadokolacja):
[link widoczny dla zalogowanych]
Kontakt meilowy:
[link widoczny dla zalogowanych]
czy jeszcze bede musiala \zeznawac\ ?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W poprzedni weekend bylam ze znajomym w Krakowie na nocy swietojanskiej.Koncerty pod golym niebem,fajerwerki itd.Było super.Ale ja nie o tym.Chodzi o to ze bedac w obcym miescie,pelnym nieznanych mi ludzi czulam się naprawdę dobrze.Ani przez chwile nie myslalam o tym ze zle wygladam,ze jestem gruba,ze ubralam się nieodpowiednio.Czulam się po prostu jedna z wielu osob.Nawet bedac w damskiej toalecie wsrod kilkunastu innych dziewczyn ani przez chwile nie pomyslalam o tym ze ktoras jest lepsza,ze ja wygladam gorzej,ze cos ze mna nie tak.
A one powinny byc zawsze uprzejme i pomocne, a nie stawiac warunki !

Co jakis czas wrasta mi paznokieć a dużym palcu u nogi.
[link widoczny dla zalogowanych]
Pani Małgosia (chyba) pokazała takie strzyżenia, że WOW.
No i efekt rewelka, ja wargi wypełnione, absolutie naturalnie, a siostra kącik podniesiony i uśmiech wyrównany.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Polskie gwiazdy nie używają polskich liter:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

KROK 2 [link widoczny dla zalogowanych] Mi wlasnie stuka 3 tydzien na Atkinsie i jak na razie sie nie zlamalam Zyje na jajkach masle i serze brie i okazjonalnie jakims miesie.
Z gory dzieki Kiedyś chodziłam do tej Anny i byłam b. może w warzywniaku osiedlowym pracujecie...? nowe. A na którą masz wizytę 25?? [link widoczny dla zalogowanych]
za przeproszeniem. tel. o jejku Jesienna mamo - a ja chciałam tak bardzo synusia...hehe widzisz jak to jest czasami wychodzi na opak Za to mój M od początku liczył na dziewczynkę i ma... Ja kupiłem maść na allegro - tanio bo 15zł z przesyłką i nie trzeba latać po aptekach, tak jak ja szukałem w całym mieście i nie znalazłem. Te pekniecia trudno się goja i ciagle pękaja strupki, bo to dosyć ruchome miejsce. Życzę udanych wyborów.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Poszukuje ginekologa w okolicach darnmstadt mowiacego po polsku
[link widoczny dla zalogowanych]

chcialam wydluzyc i zagescic wlosy,obecnie siegaja nieco poza ramiona i szczerze mowiac nie sa zbyt geste,czy ktos moze mi doradzic jaki sposob jest najlepszy?(slyszalam ze jest kilka) i ile mniej wiecej moze kosztowac taki zabieg?dodam jeszcze ze chcialabym aby byly sporo dluzsze,prawie do pasa.Pozdrawiam
[link widoczny dla zalogowanych]
Regine - napewno sie z Toba podziele moimi uwagami
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ja tez biore imovane.
[link widoczny dla zalogowanych]

ciężko jest ale dasz rade . [link widoczny dla zalogowanych] dobry biustonosz tzw.
Życzę Wam szczęśliwego rozwiązania. zaj**iscie mnie boli i jest caly czas czerwony..... Myslovitz - Peggy Brown, Z Twarzą Marylin Monroe Oczywiscie ze tak. Wracając do LIDY na PEWNO MACIE RACJĘ PISZĄC WSZYSTKO TO CO CZYTAM O OBJAWACH i innych zaobserwowanych symptomach . [link widoczny dla zalogowanych]
macie jakies doswiadczenia w tym temacie? Teraz to ja wogole wspolczuje wszystkim klientkom!!!! Jesli juz musisz uzyc kremu to najlepiej taki jak dla dzieci,bez tych odzywczych i tp dodatkow.Skora sie oczyszcza w tym czasie ,na twarzy rowniez,jak wrocisz do domu to od razu zmyj krem i najlepiej umyc twarz czyms delikatnym np Physiogel`em ,jest w aptekach,nie wysusza skory i nie podraznia. Myślałam że skoro wiadomo, że ktoś ma naadżerkę to od razu zaczyna się to leczyć. Ines051 - jeszcze raz Czy moglabym do Ciebie napisac na maila? Tyle mam do swojej rodzinki i też w ciąży jeździłam sporo razy, ale już 2 mce sobie darowałam, ale to głównie ze względu na to że mi sie mały w żebra wciska, a za moim fotelem jest fotelik mego synka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Przeczytałam wypowiedź jakiejś dziewczyny, która powiedziała, że obudziła sie w trakcie operacji ...
bezpieczniejszego (np.

Zawsze mialam owulację 9 monitoring0 a ciąży nie było , tylko bromergon mi pomógł , poczatki są faktycznie tragiczne ale po 2-3 tygodniach organizm sie przyzwyczaja i jest O.K.
[link widoczny dla zalogowanych]
- 150 g sera feta Jestem pewna, ze nas czytaja...Co u Was?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
A ona zaczela tak glosno plakac myslalam,ze ze szczescia no i lekarz tez sie jej spytal ,,czemu Pani tak placze ,,a ona ,,bo to czwarta corka,,i dalej
[link widoczny dla zalogowanych]

szukam piosenki/teledysku, na pewno po 2000 roku. [link widoczny dla zalogowanych] Nawet cełej porcji nie zmęczyłam bo już jestem pełna....fakt, owoców brakuje mi najbardziej, ale cóż....
Technika i rodzaj zabiegu operacyjnego są zależne od chirurga operatora. [link widoczny dla zalogowanych] start=300 Koniec wskazowki. Witam Żeby sobie pomóc można tabletkę zwilżyć przegotowaną ciepłą woda (nie wrzątkiem!!!). [link widoczny dla zalogowanych]
Czy warto? zaczęła mi lecieć ropa z dziurki ale raz popsikałam perfumem i od razu się zagoiło bez powrotów Domyślam się więc że wyląduję wg OM, czyli 6 sieprnia. jednak w zakresie ginekologii jest tu inaczej niż w polsce ... Przepis z tej strony ma pewne zmiany. Nooooo dziewczynki moja zonka konczy po 3 minutach wiec niemowcie ze faceci to palanci bo pewnie tak podniecacie swoich panow ze niemoga sie opanowac,i strzelaja, aaa zepchnij go i mo powiedz nieee kotku dzis nie 3 minutki lecz minetki i nieskonczysz dopki niebede miala satysfakcji a jak nie to nie to szlaban na miesiac walcz reka jak niemozesz glowa Rajewski
jak sadzicie dlaczego tak jest?
Niestety nie znam nazwiska, ale może jeszcze ktoś inny skojarzy ją
[link widoczny dla zalogowanych]
tak sobie czytam i czytam i pomyslalam ze do was napisze bo mnie juz drugi raz taka sytuacja dopada
Będę tez stosować pilling z kawy i nacierania balsamem z olejkami cynamonowym i geraniowym.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona Gwna -> Pakiety oprogramowania matematycznego Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach
Back to Top              
fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Jenova Template © digital-delusion.com
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Regulamin